Isnin, 1 Jun 2009

Halal kan ..

air terjun sipiso-piso , medan ( tahun 2007 )

Bila belek2 gambar2 lama ternmpk lah gmbr air terjun ni . Air terjun Sipiso-piso . Masa tu aku mengikuti trip Medan /Danau Toba / Pulau Samosir/Brastagi selama 4H 3M . Byk lagi gmbr2 kat sana tapi saje nak tnjuk yg nie jer ..

Uniknya air terjun nie ialah air nya mengalir dari dalam tanah , bukan dari atas .. ketinggiannya pula lebih kurang 360kaki . Pemandangan kat sini cukup cantik tapi gmbr x begitu terang sbb ms nie hujan ...

Dan aku juga baru teringat ... ada orang hutang aku beratus ribu sbb tak cukup duit nak bayar cukai kat airport . Tak kisah lah , aku halal kan jer .. Mungkin dia benar2 tak ingat ...