Jumaat, 23 Oktober 2009

retak beribu-ribu malah tak boleh diperbaiki

Nie lah keadaan cermin kete aku , terkena serpihan batu
semasa mamat tu mesin rumput kat sebelah umah aku semalam . aduss !!!!!
agaknya abang aku tgh dok memikir ,
mana nak cekau duit hujung2 bulan nie ...
gaji dah abis awal2 ari tu , erm ....
Anees plk memikir , kena catulah susu aku bulan nie ...
tak per bang , As ada kuasa magik ...
zam , zam ala kazammmm ...
taraaaa.....
kan dah cantik smule cermin tu , hehehe ....
Mamat tu kata , boleh claim dgn bos dia . Cuma org tak tau jer ...
Aku pun apa lagi , cepatlah contact syarikat tu ...
Alhamdulillah , walaupun retak seribu , tak boleh diperbaiki
tapi boleh diganti dgn yg baru ...
SERUPA TAPI TAK SAMA .....




9 ulasan:

  1. aku turut prihatin ASE1..
    syukurlah bisa diganti baru, tak apa bila tak sama :)

    BalasPadam
  2. Memang betul, insyaallah semua kontraktor kerja kena ambil Insuran Tanggungan Awam (Public Liability), memang boleh dituntut dari mereka sekiranya terjadi sebarang kemalangan.

    BalasPadam
  3. Aduyai...
    Syukur dapat ganti...
    jumpa d blog ek

    BalasPadam
  4. Mujur dia ganti balik. Kalau idak teruk jg...lain kali ambil insuran utk cermin kereta.

    Tunggu perkembangan kes Salman...dah report polis ke?

    Jgn lupa britahu perkembangan terkini.

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah...nasib mereka bertanggungjawap dan sanggup gantikan yang baru..tak mengapalah diaorang tak sengaja tu..

    BalasPadam
  6. Banyaknya dugaan ko lately.....
    Sabar....

    BalasPadam
  7. salam.
    syukur dpt gantian. tapi selalunya kejadian mcmni berlaku apabila kita tak ambil insuran, masa tu lah kena. time tiap2 tahun renew, kita tambah untuk insuran cermin, takde pulak kena...

    blog saya telah bertukar alat ke- ondscene.blogspot.com

    salam

    BalasPadam
  8. Salam ASE1..

    Alhadullilah... dah ganti kira ok la kan... kodak tentu susah hati...talk leh pakai keter tu....

    BalasPadam
  9. Banyak benda yg rosak boleh kita ganti,tapi ada juga benda yg tak boleh ganti =)

    BalasPadam