Rabu, 21 Oktober 2009

Maaf kan saya teman & Salam Perkenalan buat Tuan Mohd Aiman ....

Maaf teman2 , dgn apa yg telah berlaku kami tetap akan buat repot juga . Bukan bertujuan nak menganiaya teman2 . Harap memahami situasi yg kami alami ...

GB tidak membenarkan suami aku melihat video tu walaupun dia ada hak . Konon nak menjaga emosi seseorg . GB delete video tu .. Ish , tak puas hati ... Takpe2 , aku sempat save !

" Mak bapak budak nie lah yg tak datang dlm perjumpaan tadi kan ? Mana umah dia ? "
" A'aah , kat belakang sekolah tu " spontan jer aku menjawab .

Aku tau , dia mencari budak tu utk megucapkan SALAM PERKENALAN .....






3 ulasan:

  1. semoga jadi pengajaran buat semua...

    BalasPadam
  2. huhuhu...sedihnye dgr pasal salman...tabahkn ati ye k.as..kalo sy ditempat k.as,sy wt report..bkn untk membalas dendam tp untk memberi pngajaran..nasib bek salman xpape..tp takut salman fobia nanti..bgla sokongan kt salman..bayangkan kalo ank anda yg kene,ape yg anda akn wt??????

    BalasPadam
  3. kebenaran adalah terlalu pahit untuk ditelan

    BalasPadam