Selasa, 20 Oktober 2009

19 orang murid belasah Salman ... ( part 2 )

Pagi2 lagi GB dah call aku , hmmmmmm ... Aku bawa Salman utk x-ray . Alhamdulillah , tak de yg patah atau retak . Tapi doktor tu nasihatkan aku utk buat repot ....

Citer Salman dah tersebar , sapa yg sebarkan ... cepatnya tersebar ! " Effa tau dari mana nie ? Mak Ngah tak cite kat sapa2 pun ! " " Anak cikgu ABCDEF yg cerita , satu sekolah dgn Mak Ngah ." hmmmmmmmmm ....

Adik beradik dan mertua dtg melawat Salman . Yg kat KL pun bertalipon bertanya kabar .. Salman OK jer .. cuma sakit kat bhgn rusuk kiri dan tgn kiri x leh nak angkat ...

Masing2 menasihatkan aku supaya bt repot jer , aku serahkan pada suami aku buat keputusan samada nak buat repot atau tidak . Suami aku bukan CIKGU ....

Esok , perjumpaan dgn PPD dan ibu bapa 19 murid2 yg terlibat utk selesaikan masalah .
Dapat tau salah seorg murid yg membelasah Salman dah dibawa lari ke KL oleh parents .
Uiks !!!!!






5 ulasan:

  1. suka hati je nak belasah anak orang,

    tak baik tau.

    astaghfirullahal'azim.

    BalasPadam
  2. elok la buat laporan polis...

    bukan nak menghukum sesapa, tapi sekadar peringatan buat semua termasuk pihak sekolah agar lebih mengambil berat soal keselamatan dan disiplin.

    BalasPadam
  3. Betul...buat report polis untuk membuat penambahbaikan yang mana kurang. Pengajaran utk semua.

    Ingat lari ke KL org tak boleh kesan ke??? Sampai bila?? Kelakar dengar!!

    Buat report kak....jgn tak buat.

    BalasPadam
  4. Apapun keputusan dan tindakan yang dibuat, buatlah dengan tenang. Jangan menyesal kemudian. If you want to fight, fight all the way. Kalau tak, redha dan muhasabah diri juga adakalanya lebih baik..

    BalasPadam
  5. Sian Salman..kalo sy penjaga bdk yg kene blsh tu sy lempang2 bdk yg blsh anak sy..bnda mcm ni jgn dipandang remeh kak..mana taw tindakan akak buat report boleh membawa kpd satu pembaharuan yg baik..bawa2 la berbincang...

    ~teringin utk tahu kisah selanjutnya~ ;)

    BalasPadam