Khamis, 19 Februari 2009

besar sangat ker ?

Isnin 16/2 :

Salam ... hai , sihat ? Monyok jer !

Malas nak tegur ! As langsung tak tepati janji . Minta tolong hantar buku pun tak buat .

oooo , As minta maaf ... bukan sengaja , masa tu As betul2 sibuk buat buku program . letrik mati plk tu , kelam kabut nak print ... tak sedar dah waktu balik .. Bila nak ambil buku , bilik dah berkunci .... lagipun dorg kata tak yah hantar .

Kenapa plk tak payah , bukannya tak siap , orang dah siap , letak jer lah ...

Ok lah , maaf ... tak tegur tak per lah , no hal ....

---------------------- ******** -------------------

Hingga sekarang dia tak tegur .. besar sangat ker kesalahan saya nie ? Yer lah , seperti kata Mak Teh " RAMBUT PUN TAK SAMA HITAM , NI KAN PULA HATI MANUSIA "