Khamis, 28 Oktober 2021

adik beradik kannnn ....

 In shaa Allah ...

5hb hingga 7hb Nov akan berfamilyday di Janda Baik ( Deruan Damai Private Resort )..

Perancangan dah lama , dr tahun lepas . Sepatutnya lepas raya  puasa  tapi Allah sebaik baik perancang .

Dah boleh rentas negeri , mana yg tergendala , onzzzz semula ... 

macam2 program di buat , siap dgn ajk...pastinya sukaneka ada ...

Aku ketua Sukaneka .. 

Semua adik beradik pergi dgn anak menantu dan cucu gi .. 58 orang semua sekali .

Gi secara konvoi ... 

tapi tu lah kecoh plk ..

sepatutnya aku gi naik kete suami , aku n anis  bertiga , myvi aku salman n isiteri n kamal , lyna dgn abu n afiq .. 3 kereta 

tapi disebabkan kete suami bermasalah , kena naik myvi . .jadi kurang plk  1 kete .. Salman xder plk kenaikan nak gi ...baru tanya nak pinjam kete lyna sbb dia ada 2 kete .. BIG NO !


Rumah ibu , rumah anak2 tapi rumah anak2 bkn rumah ibu

Kereta ibu , kereta anak2 tapi kereta anak2 bkn kereta ibu 

Hilang perasaan , adik beradik kannn , apa salahnya bagi  pinjam !

Bertolakansurlah ... tolong menolong sama adik beradik . 


Aku plk terasa sedih sangat !



Tiada ulasan:

Catat Ulasan