Sabtu, 29 Februari 2020

Jangan mengharap kepada insan ....

Ermmmm ...
Lagi 2 minggu anak sedara akan bernikah di Kelantan ... 15hb Mac
kami sekeluarga bercadang utk mengikuti rombongan pengantin dgn ahli keluarga yg lain . Disebabkan jauh dr Kuantan , semua bercadang bertolak awal dari 14hb . Kami bercadang menyewa homestay sekaligus dgn program Familyday ( 14hb - 16hb ),  kebetulan dgn berkumpulnya ahli keluarga yg lain . Aku booking 1 bilik utk keluarga ku dan Lyna 1 bilik ... bayaran RM190 utk 1 bilik ...

Nak dijadikan cerita , kereta buat problem plk ... kena baiki tak boleh jalan jauh , berasap ... Ahli keluarga yg lain dah buat pembayaran bilik . Tinggal aku jer .


Dalam fikiran aku , dia akan tolong bayarkan sebab aku memerlukan duit utk baiki kereta ... tapi rupanya tidak , tak salah kan tolong bayar utk ibu ! Aku menahan perasaan ...