Jumaat, 15 Mei 2009

Bukan peminat , sokong jer ...

Kelmarin ,tiba2 jer suami ajak tgk perlawanan hoki antara Malaysia vs Jepun . Dia tau aku bukan minat gi tempat2 gini . Dan semalam , antara Malaysia vs Pakistan . Erm ... tapi apa salahnya tolong memeriahkan dan beri sokongan kepada pasukan Malaysia .

Afeeq pun sama nak jadi penyokong ...
berbaloi bawak si kembar , dorg lah paling kuat menjerit ....
baby pun minat nak tgk gak ....
Perlawanan bermula kul 7.30 ptg ...
Pasukan Malaysia kuning .....


Aku bukannya tau undang2 permainan hoki nie ... org lain terjerit2 , marah2 dan komen psl permainan tu , aku dgr jer ! Kalau bola masuk gol , aku tepuk tangan . tu jer yg aku tau ..
Lagi 8 minit permainan tamat , keluar dari stadium . Afeeq dah buat hal . Nak balik , kepanasan dan nak tidur ... Masa tu keputusan Pakistan -3 dan M'sia - 1 . Tapi keputusan akhir , Pakistan menang -4 dan M'sia - 2 ...
Dan 16hb nti , final ... awal2 lagi suami ajak gi tgk gak ..



7 ulasan:

  1. TAKDE KENA MENGENA DENGAN ENTRI...

    SELAMAT HARI GURU!
    SEMOGA TERUS BERBAKTI PADA NUSA BANGSA.

    BalasPadam
  2. Sama juga...selamat hari guru.

    Datang le ke blog saya....baca puisi khas untuk kak as di hari guru...

    Teruskan berkhidmat dgn dedikasi...

    BalasPadam
  3. Salam ASE1'
    Selamat Hari Guru.

    BalasPadam
  4. slamat ari guru......

    masa hoki lawan kt ipoh, saya n suami ade gak tgk... kami dedua cikgu hoki kt skola memasing.. kalaulah match tu kt ipoh, mungkin kami gi lagi....

    BalasPadam
  5. Salam ASE,
    Saya semasa bersekolah dulu lebih suka main hoki dari bola sepak.
    Kurang oran main hoki, jadi boleh terpilih main untuk pasukan rumah2.
    Tak dapat main untuk sekolah, sebab skill masih kureeng...

    BalasPadam
  6. Cuti sekolah nanti balik kampung tak?

    BalasPadam