Khamis, 3 Disember 2009

nama pun HADIAH ...

Sebenarnya n3 ni dah lama aku nak postkan tapi x berkesempatan , aku draft n save , tersimpan sejak mggu terakhir sebelum cuti ..


Kecoh ! kecoh !! pasal nak beli dan bagi hadiah utk guru2 . Napa plk sampai nk bermasam muka pasal perkara kecik ni . Nak beli brg TTTT , si A x stuju sbb kat rumah dia dh berlambak2 , konon gitu lah katanya .. nak beli brg KPBJ , si B tak stuju dgn alasan yg sama gak .. Masing2 ada kepentingan dan agenda tersendiri . Siap nak buat undi lagi !

Sebenarnya , kami yg nak menerima hadiah tu tak pernah mempertikaikan ttg pemberian tu . Tak kan tanye , mahal @ murah , kualiti @ tidak . Terima seadanya , nama pun HADIAH ... Malah berterima kasih kerana ada yg nak memberi .. Walaupun di rumah mmg dah ada brg2 tersebut , simpan buat koleksi ... Suatu hari nanti akan digunakan juga !

Hal kecil di perbesar2kan , sampai tutup sekolah masih tak selesai lagi . Apalah korang nie ..

PERMUDAHKANLAH , JGN MENYUSAHKAN ...