Rabu, 13 Mei 2009

tak serik-serik ...


Mungkin ini salah satu sbb kenapa suami aku tak suka balik kampong . asal balik jer kena saman 'speed trap ' . kalau tak kena hala pergi , terkena hala balik .. Pulak tu ditempat yg sama .

Suami aku nie tak serik2 sbb nie bukan 1st time , nth yg ke berapa ntah . Dah tak terkira .. Puas dah aku bg ingatan bila tiap kali nak balik kampong .. Kalau dah rasa byk sgt duit , sedekah jer kat umah anak2 yatim atau kat masjid2 . Dapat gak bekalan utk akhirat !
Nie saman utk bln 12 tahun lepas . 2 bulan lepas ada gak balik kampong , erm ... coming soon lah tu !








1 ulasan:

  1. Kak as,

    Saya pulak kalu bwk kete...saya yang suka speed. Suami penyabar orangnyer...taat ikut peraturan.

    Kalau ada saman pun saman utk saya laa...itupun tiga tahun yg lepas..hehe.

    Penah sekali he ntam bontot kete orang...tak pasai2 melayang rm600.00 repair kete dia. pas tu aaaaagakkk seriiiiik sikit....

    BalasPadam