THE BEAUTY OF LIFE DOES NOT DEPEND ON HOW HAPPY YOU ARE BUT ON HOW HAPPY OTHERS CAN BE BECAUSE OF YOU . TRAVELLING IS NOT SOMETHING TO SHOW BUT SOMETHING TO TELL .
Ahad, 10 November 2013
Apa kes ...!!!!!
Terbaekkkk ... Semalam Mesy Khas Guru . Antaranya tentang markah prestasi guru . Ada ketidakpuasan hati . Guru yg dah 2 tahun tidak menghantar BUKU REKOD MENGAJAR dan SELALU TIADA DI SEKOLAH boleh mendapat markah 88% ... Hebatkan kan kan ... !!!!!!!! Guru guru yg lain , apahal ... dapat berapa ????
Khamis, 7 November 2013
Boikot ker ....
Semalam , Kelab Guru SKKP buat Annual Dinner kat Hotel City Times . Semua mengeluh ... Jamuan Hari Guru dah buat di situ . Servis tak memuaskan ... So , GB nak bajet murah , buat lg kat situ ... Nama jer dinner tapi makan stimbot ... seafood basiiiiii , tak leh makan !
Seramai 16 orang guru tak menghadirkan diri . Termasuk aku ... Letih tau ! Pagi ada Program Sambutan Maal Hijrah . Lepas sekolah ada LADAP chrome sampai petang . Malam ada dinner ... Pulak tu siapa yg tak dapat hadir , tak boleh mewakilkan kepada orang lain , walaupun suami sendiri ..... KEJAM !!!!!!
Tahun ni , KELAB GURU 2013 memang MISKIN ...
Jumaat, 1 November 2013
Amek Kaw ....
Yesss ... MB Pahang bagi cuti umum . Boleh lah balik kampong . Aku seronok sangat cuti ni bukan nye sebab nak gi Shah Alam jadi penyokong Tok Gajah .
Aku mohon cuti 4hb , nak ke KL jemput Lyna di LCCT . Dia balik ke Malaysia . Cuti ...
Aku isi borang cuti CRK ... Cuti aku banyak , tak pernah ambil CRK .. Selain daripada aku , ada 5 org lagi yg mohon CRK . Cuma 2 org jer diluluskan . Shahrul dan Aliza. Itu pun , Aliza terpaksa mendengar bebelan yg berbakul2 dari GB . Kalau tak luluskan , cakap jer tak lulus , nie GB bagi tau diluluskan dgn hati yg berat dan membebel yg menyakitkan hati . Shahrul plk , lulus tanpa bebelan . Ermmmm ....
Aku dan 3 org lagi tak tau keputusan ... Borang yg dihantar pun tak jumpa di mana GB letak . Nak tau lulus atau tidak . GB plk hari nie tak datang . Bila Maria hubungi GB , borang ada pd dia . Tak diluluskan . Kalau nak jugak cuti , call dia , merayu ....
Ish 3x ... sampai gitu sekali , ada diskriminasi ... Ikut ko lah GB . Ada kami kisah ... Kuasa di tangan GB . Kami pun ada EGO jgk ... GB hari Isnin pun cuti gak ...
Satu kelegaan bila MB umum Isnin cuti .... Amek kaw ...
Langgan:
Catatan (Atom)


