Isnin, 9 Mei 2016

Rezeki untuk hari ini , esok belum tau lagi ...


Aku sedang menikmati ujian dari Allah ...
Aku hanya mampu tersenyum dan berdiam diri ...


Rezeki aku untuk pagi ini ...
RM2.00 utk 6 biji kuih Talam Tokyo ...
Air bawa dari rumah ...
Alhamdulillah ....
ada yang lebih susah dari aku ...
ada yg belum makan lagi pagi pagi nie ... 


Ya Allah , aku redha dengan ujian ujian Mu ...
Aku hanya mampu menangis sendirian ...
Hanya kepadaMu tempat aku mengadu dan 
meluahkan perasaan ku ...

Aku terima hinaan dari mereka , 
aku terima cemuhan dari mereka ,
aku terima pandangan benci ...

Ujian ujian dariMu Ya Allah makin mendekatkan aku kepadaMu
 Selama ini aku leka ....
KAU tarik kenikmatan yg selama ini KAU beri supaya aku tidak terus hanyut  ...

Terima Kasih Ya Allah kerana tidak melupakan aku ...