Selasa, 13 Mei 2014

Bukan nak iklan ....


Assalammualaikum ....

Minta maaf  banyak2 yer , aku bukan nak jual produk nie .... cuma sekadar  nak tambah asam garam entri aku ni ...

Bila kita dah diberi rezeki , gemok .... nak tukar jadi kurus ... Bila dapat rezeki kurus , nak jadi gemok pulak .... macam2  produk digunakan .. 

Aku nie mmg kurus . memang ada perasaan ingin jadi berisi macam orang lain ... bukan gemok , sekurang-kurangnya ada lemak dalam badan . dah cuba berbagai produk tapi tak bertambah pun berat , tetap maintain . Akhirnya , pasrah .... 

Ada seorang ustaz  tanya aku ... apa rahsia akak makin hari makin kurus , Kalau akak jual produk tu mesti akak kaya , berlumba2 orang gemok beli ... Saya nak isteri saya kurus macam akak .  Aku tau dia perli aku ... Biar lah ... isteri dia comel , cantik molek ! Body tip top !!!!! 

Tak kisah ler , perli ker , ikhlas ker , ada aku kisah ... Alhamdulillah , kurus akku pun tak der sakit kronik .... 
Aku bagi tau , aku tak makan produk2 pelangsingan ... Kalau nak tau rahsia aku kurus , kena tanya suami aku . Hanya dia boleh beri jawapan ....