Khamis, 16 Februari 2012

Aku amat impikan suasana itu ....

Gunakan cuti yg ada sepenuhnya , nikmatilah bersama keluarga tersayang ... Jgn macam aku , selalu menghabiskan cuti bersama anak2 tanpa suami . Tapi aku ada suami ....

Alangkah bahagia dan seronok bila dapat bersama sekeluarga ... Alasan suami tak nak bercuti bersama , makan angin bersama , kononnya dia dah puas berjalan masa zaman muda2 ...

Itu zaman muda , zaman bujang ... sekarang zaman dah bekeluarga ! banyak perbezaannya !!!!

Teringinnya aku , bila agaknya aku dapat merasa situasi begitu . Sempat ker aku merasa situasi begitu . Aku mmg sgt2 teringin saat begitu ...

Tapi suami aku tak pernah memahaminya ... Tak per lah , asalkan dia izinkan aku pergi kemana saja dgn anak2 menghabiskan cuti .... Mungkin suatu masa nanti dia kan menyedarinya dan menyesal ... pada saat itu semuanya telah terlambat !

Aku tidak mempunyai kenangan manis bersamanya ....