Sabtu, 31 Disember 2011

Operasi dah bermula ...


KEK LAPIS ASAM MANIS
^
^
^

Dah sebulan aku tak mengambil tempahan kek . Ramai yg dg ingin membuat tempahan tapi aku menolak dgn alasan2 tertentu . Kini tempahan dah dibuka semula ...
*
Tempahan nie dari Kak Siti Nor Alizam . Pelanggan setia aku . Suaminya amat menggemari Kek Lapis Evergreen .
*
Aku pun dah memulakan operasi sepenuhnya di rumah aku di Indera Mahkota 2 . Sebelum nie , kebanyakkan kek aku buat di rumah Kg Padang Perdana , tempat yg aku tinggal sekarang . Kadang-kadang buat kek di rumah IM2 ... Banyak masa terbuang gitu jer ... Yer lah , nak memulakan bisnes nie bukan nyer mcm makan kacang . Amik masa ..
**
Sepanjang 2 tahun aku cuba2 menceburi bidang nie ... byk pengalaman dan pelajaran yg aku dapat . Terutamanya sikap manusia . Aku juga banyak muhasabah diri ! Alhamdulillah , aku menjadi insan yg penyabar dan tabah ....