Isnin, 10 Oktober 2011

Masih " HIJAU " ....

Maaf yer , bukan nak promosi biskut dan balang biskut tu . Nak bercerita berkaitan dgn Tart Gulung Nenas . Raya ari tu mmg aku amik tempahan biskut raya . Ramai yg order tart tu . Raya pose pun dah abis , nak menunggu raya aji plk ...
Nak jual biskut raya lagi ker ???? Tak lah ... Biasa2 nya raya aji aku amik tmphn kek jer !
Nak di jadikan citer , cabaran dan ujian bt aku yg baru nak berkembang nie .. bkn body aku yg nak kembang yer ! Bisness aku lah ....
Ada customer call , komplen yg membina ttg tart aku lah .... masin ! Setakat nie , cuma dia sorang yg komen tpi bagus lah gak kan ... ( tergamamlah gak ! ) Aku minta maaf byk2 ttg hal tu , so , aku bleh pulangkan duit tapi tart kena pulang jgk lah kan !!!
Betul ker tindakan aku nie ????? ... Maklum lah masih " HIJAU " dlm bidang biz nie !!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan