Isnin, 8 Ogos 2011

Jauh dia pergi meninggalkan aku ....

Tiap-tiap sorang tolong bawak satu beg ...
posing kenangan dulu ...
masuk utk check in bagasi ...


beratur dulu ... nak kemana yer ????

Tengok tu , periuk nasi pun dia bawak !

Tahap bosan yg amat sangat ...

posing bersama teman2 yg akan ke Makassar .

Buat apa ke sana yer ????

Nie pun dah kebosanan ....

Maklumlah , budak2 !

Nie kes nak hilangkan bosan ....



Sempat lagi tinggalkan pesanan apa yg patut !

Siapa tu yer ????

Dah mula nak berairmata ....

En Shah , salah seorang petugas ...

Nak control Ayu lah tu !!!! Babai ... Jaga diri elok2 ...

Jgn lupa solat ...

Pelukan dari adik tersayang , sebelum si kakak pergi !!!!
sob , sob , sob .....


Lyna mendapat tawaran sambung belajar di Fakultas Kedoktoran , Universitas Hasanuddin , Makassar , Sulawesi Selatan , Indonesia . Di bawah Program Dana Kecemerlangan Perubatan UiTM selama 5 tahun . Kemasukan Ogos 2011 . Seramai 74 orang yang terlibat . Insyaallah , A doctor to be...

5 tahun , lama tu ... tapi zaman sekarang , pejam celik pejam celik , dah abis belajar ! Nampaknya , raya tahun nie tanpa Lyna . Hati ibu mana yg tak sedih ... Dulu Lyna pernah
tanya , " Ibu tak sedih ke kalau Lyna ke sana ?" Spontan jer aku jawab " Ibu ada 4 orang anak lagi ! " Sebenarnya masa dia minta aku berdoa di depan Multazam supaya hajatnya tercapai , aku dah menangis .....

Ah ! Makassar , bukannya jauh ... flight 3 jam jer ! Jika diizinkan dgn kesihatan yang baik , rezeki yg ada , ibu akan ke sana ..... Insyaallah !