Sabtu, 20 Mac 2010

misteri nusantara lagi ...

mimpi ker .. entahlah ! berlaku lagi .... cuba rujuk cerita nie di misterinusantara .


Kejadian nie berlaku 2mlm yg lepas . Mmg kegemaran aku menonton cerita2 seram . Aku rela tgu smpi tgh mlm utk tgk cerita2 begitu . Klu aku beli dvd citer seram , aku akan tgk belah malam . Bak kata org , barulah ada feel ....


Aku tertidur ketika tengok cerita SUSUK di TV3 rabu kul 3.00 a.m .. Dlm kul 3.45 , aku terjaga bila terdengar bunyi nafas seseorg seolah2 terkena asthma .. Kuat plk tu !


Bergegas bangun mencari bunyi tu , ke bilik Kamal , bkn dia .. Salman dan si kembar , bkn mereka gak .. Abg aku , lagilah bkn !


Bunyi dari arah pintu depan ... Ish , aku dah rasa lain macam jer ! Pasang lampu bilik , abg aku terkejut ! Napa nie , napa nie ...


Bagitau apa yg berlaku , bergegas ke pintu depan , biasanya dia akan buka pintu , melihat keluar tapi mengintai jer dari cermin pintu ,,, takut kot ! Ketika ini , tiada bunyi apa2 ...


Ada apa bang ? senyap jer ... pas tu dia terus masuk ke bilik tanpa berkata apa2 ...


Aku terpinga2 , rasa seram sejuk , meremang bulu roma ! Tak lama kemudian bunyi tu kedengaran semula .. eeeeeee , seram3 ! Aku tak boleh tidur sampailah ke subuh . Kenapalah abang aku boleh lena !!!!

Keesokan pagi nya aku bertanya apa yg dia nampak ... sampai sudah dia tak bagitau , misteri , misteri , misteri ......

5 ulasan: