Jumaat, 16 Januari 2009

layan ...

semalam aku telah didatangi oleh seorang ayah dengan marah2 ..

" mana cikgu yang rampas jam tangan anak saya ?" " saya bukan rampas tapi saya ambil sekejap kerana jam tangan tu telah membuat murid2 lain tidak boleh tumpu perhatian dan selepas kelas saya berakhir , jam tu telah saya pulangkan semula kepada anak encik " begitu lah penjelasan yang telah aku berikan ..

tidak puas hati , diminta keterangan dari murid2 lain ... cerita yang sama ...

cerita terbaru pagi tadi ... Guru Besar rampas jam tersebut !!!! Guru2 lain tersenyum ....

3 ulasan:

  1. Kenapa dengan jam tuhh... sampai guru besar pun interested? hehehhehe... musti ada anak kuda berlari-lari kat jam tu kan

    BalasPadam
  2. Wah apa yang menarik jam tu??
    Boleh buat suara Shin Chan ke?


    Zool

    BalasPadam