Ahad, 25 Januari 2009

Hilang Bosan ...

Pagi nie aku migrain , aku call Wan ambil si kembar ... Aku nak tidur !
Lepas makan panadol 3 biji , aku layan 3 sms yg aku terima ...
SMS PERTAMA :
Cuti raya balik MERU tak ?
Aku balas : TAK ...
SMS KEDUA :
As jgn lupa esok , CHERATING ...
Aku balas : BEREH !
SMS KETIGA :
Entah dari sapa2 , aku tak kenal tapi aku layan gak ...
Saja nak suka2 , nak hilangkan bosan ....
Anje , ambik Ayang kat depan Pejabat Pos Bukit Ubi sekarang !
Aku balas : Malas lah , sakit kepala , naik bas lah ...
kemudian bunyi SMS masuk lagi :
Cepatlah Anje , ambik Ayang nie.. malam nanti Ayang upah lah !
Aku balas : Ayang nak upah apa ?
SMS masuk lagi , gini bunyi nya :
Macam biasalah , upah h@#$% t%$#@ .....
Aku balas : tak nak lah , yang tu dah biasa ... nak yg lain pulak !
SMS yang last :
oiii , awak nie sapa ar , pantang orang silap nombor , gatal !!!!!
Aku balas : hahahahahahaha ...
dan terus tidur ...