Khamis, 25 Disember 2008

mandi sungai ...

cuti ni x der per nak buat ...
nak bawa anak2 mandi sungai kat pasir Kubur , Kuala kenau ...
ramai2 , 3 kuarga ...
pagi2 lagi pas solat subuh terus bt persiapan utk di bawa ..
tgk lah , simple jer ..
nasi goreng , nudget , ayam goreng dan kek coklat yg kak long bg tempoh hari ...
gi kul 8.30 pagi
anees dah x sabar2 nak gi ..
tgk tu , dia dulu yg masuk dlm kete ...
cantik kan pemandangan , air sungai bersih dan jernih ...
sejuk !!!!!
lyna dah terjun dulu ...
wa dan keluarganya ...
smpi2 terus makan dulu ..
afiq , anees dan boboi ( anak pengasuh )

sapelah snap gmbr aku gini gaya ....
afiq & anees yg seksi ...
lyna kelaparan lepas mandi ..aku
ayah De dan anak2 .. afiq kesejukan ...
aku tak mandi , klu mandi mesti sama mcm dia ..
sejuk sampai ke tulang boboi , Nor ( pengasuh afiq & anees ) , makde dan aku ..
sama gak , msg2 takut air ...
lagi pun nak jaga makeup .. afiq dan anees ketakutan masuk dalam air ..
lepas mandi , kelaparan ...
apa lagi , makan lah !
pas tu balik lah ...
tu pun dah 3 jam mandi ..
sampai tak sedar kul 12 ...