Sabtu, 18 Oktober 2008

Seronok sakan ..

Hari kedua , masuk Gua Terang Bulan , ambik gak gambar tu nti org tak caya .
Tangga curam , penat gak memanjat sampai ke dalam ..
tak ingat berapa panjang nya sbb sibuk ambik gambar
kena tanya bdk2 smule

dah dalam gua ...

ada sesuatu yg menarik perhatian mereka ...

dalam gua nie sejuk dan licin , silap2 boleh jatuh terlentang ... Pas tu abis jer cave exploration , aktiviti setrusnya ialah Flyingfox , aktiviti yg di tunggu2 oleh kami ... Salman awal2 lagi dah siap , bersemangat walaupun jantung berdegup kencang
Salman bersedia nak fly , mula2 jer takut , pas tu nak lagi ..
Cikgu Asman pun tak kalah dgn gaya nya, dia yang paling bersemangat nak mencuba...
Tengoklah tu sempat posing lagi ... Bila dah bergayut , sampai terkencing2 ketakutan , hahaha
Aku pun nak gak .. sebelum tu posing dulu dgn Naha ..
Mana bleh kalah dgn Asman
Berdebar gak bila naik ke atas , bleh dgr degup jantung ..
tapi bila dah berlepas , rasa seronok plk , nak lagi ..

Sebenarnya , cikgu2 yang seronok lebih2 , anak murid relaks jer .. mana tak nya , zaman cikgu sekolah dulu mana ada benda2 cam nie , tu yang seronok sakan .... habis jer aktiviti nie bermakna tamat lah summer camp kami , apa lagi , kena siap2 nak balik lah .. tahun depan plk kami buat lagi tapi tempat yang lain lah .. Buat Naha ek .. jgn tak buat . nak ajak kak As lagi pun no problem , any time ....

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum
    Mah, aku ni mid. Salam bercyberan.. Ni, cuti ni balik kampung tak.. tentu balikkan,make sure jumpa ya..

    BalasPadam