Sabtu, 13 September 2014

Aku kaya , aku jutawan . Sombongnyer ....

Yessss , Yesssss !!!! aku kaya , aku kaya ....
Aku ada juta-juta ... Engkau ada ???

Ishhh , sombong betul aku nie ... baru Allah bagi nikmat sikit dah sombong banget . Di tarik balik barulah tersengih-sengih .. padan muka ...

Tu lah , nak citer nie ... tadi gi tukar duit .. Kan nak gi bercuti kat Padang - Bukittinggi . Nak gi shopping .. Bukan nak shoppng sangat .. Saja nak suka2 makan angin , tgk tempat orang !

Banyak jugak gi tukar duit . Juta  juta ... kalau sorang tukar 6 juta , 7 orang ?????? wooowwww , jadi laksawan !!!!!

Apa benda lah nak beli kat sana yer ... ramai betul yang nak kirim ... aku pun tak tau apa benda yg ada kat sana .

Mereka yang dah pergi plk pesan , gi sana , gi sini ... sana murah , sini murah ... Aku tak leh nak bayangkan ....

Tunggu jer lah nanti ....