Rabu, 11 Jun 2014

R.I.P ... Boleh ker gitu ...

Assalammualaikum ...

Pada mulanya , selepas Kiki di bawa ke klinik , kesihatan beransur pulih , nak gak makan dan minum ... tapi 2 hari kemudian , nafasnya semakin kuat , nafsu makan makin tak der , minum jer , tu pun sikit ...

Aku google tentang penyakit kuning tu , sedih ttg satu info tu .. BIASA NYA KUCING YG TERKENA SAKIT KUNING , HARAPAN UTK HIDUP 50 - 50 .... Owh , sedihnya ...

Cuba berbagai ikhtiar , bagi minum guna syringe ... tapi di muntahkan semula .! Tanya kawan2 yang ada bela kucing , macam2 info aku dapat ...

Kalau ajal Kiki dah sampai , biarlah ... tak rasa RALAT sbb aku dah berusaha ... Akhirnya , KAU PERGI JUA dalam usia 1 tahun ..



video

Kiki sedang nazak 


Kiki dah mati ... 


video
 Anis menangis kesedihan ... 


video

Afiq lagi lah sedih ...