Khamis, 5 Jun 2014

Nak ke mana yer ??????



Assalammualaikum ....

Dah masuk minggu ke 2 cuti persekolahan ... aku masih di sini . Tiada perancangan nak bawa anak2 bercuti . Bajet lari  ... kesian anak2 aku terutama Afeeq n Anees . Kamal dgn kuliah nya , Salman dengan kls tuisyen nye , So ....

Cuma baru2 nie aku dan anak2 gi teman cik abang menghadiri reunion dia di Chenor .... Majlis biasa2 jer , tiada apa yang menarik sangat .

Kemudian 30/5 , amik Lyna balik Msia ... nak renew paspot dia ... balik kejap jer ... Aku  nie sampai demam2 berulang alik dari Kuantan - Meru - KLIA2 - Meru - Kuantan . Cuaca plk hujan lebat , mendung , sejuk ... tak cukup rehat .... 2/6 , terbang semula ke Makassar ...

Sebelum balik ke sana , penuh beg dgn makanan utk sebulan ... Dah nak puasa kannnnnn ....
Dia juga minta aku buat Cheese Tart ...


Buat lah juga walaupun masa tu aku demam , berat kepala , tak leh nak bangun ...
Kalau untuk orang lain boleh buat , takkan untuk anak sendiri tak leh kannnnn ... melampau lah tu !!!!
Dapat ler 30 biji utk dia bawa balik ke sana ....