Jumaat, 13 Jun 2014

Masih tak sedar diri lagi ...

Assalammualaikum ....

Sekarang bangun tido jer dah nak gi kubur ... Katanya , sian Kiki tinggal sorang . Siap bwk air lagi nak siram kat kubur Kiki ... Ermmmm , minggu depan lupalah dorang pasal Kiki ...

Aku nie pelupa , tak sedar .. Rupanya , masa bawak Kiki ke klinik di bandar Kuantan .. roadtax aku dah mampus ! Ishhhh , macam mana tak leh sedar nie ... Merata dah aku merayau ... Masih bernasib baik walau JPJ duk merata buat roadblock ..


Pas tu emak dan kakak aku sekeluarga datang pada 7/62014 , selamba jer aku bawa mereka naik  kete nie merayau ... masih bernasib baik lagi ... masih tak sedar lagi ... 

Lepas jer dorang balik pada 10/6 , entah cam ner tergerak nak tengok roadtax tu sbb esok nak bwk sikembar ke Safari Gambang ... Ya Allah , roadtax dah mati !!! 
Biasanya , En Suami yang ambil berat pasal roadtax nie ... Dia outstation plk !!!! 


Alhamdulillah , dah siap .... barulah boleh round merata !