Ahad, 4 Mei 2014

Wedding of the year ....


kad jemputan 3 in 1 .... 


Pelamin ... simple jer kan 
Sekadar utk amik2 gambar jer ....
dorang tak bersanding pun ....


Anak Sulong ,
  Hajjah Mimi Diyana Bt Jarim 
dan
 Shamsyul Bahar  Bin Ramlee ( Kelantan )
Nikah 1 Mei 2014 


Anak Kedua :
Eami Izani Bin Jarim 
dan 
Rosmaliza bt Mohd Aris ( Shah Alam )
Nikah pada 28 Mac 2014


Anak ke 3 :
 Nurul Ashikin Bt Jarim 
dan
 Muhamad Hafiz bin Dasiman ( Tanjung Sepat )
Nikah pada 18 April 2014


Ini adik beradik aku .... nampak aku tak yg terselit jer tu !
Korang tenguk , muka aku dgn mak aku sama kan ..... 

Assalammualaikum ..... 

Alhamdulillah , aku dapat menantu 3 orang . Penat tau ... tapi lega , semuanya selamat setelah siibu begitu mengharap dan menunggu dengan penuh kesabaran setelah banyak peristiwa dan dugaan yg dilalui ... Akhirnya , berkat kesabaran dan doa tulus  yg tidak pernah putus2 dari seorang ibu dimakbulkan Allah .

Majlis besar besaran , 3 ekor lembu tumbang ... 

Aku tumpang gembira gak ... dapat baju sedondon , hahaha ... 

Bukan anak aku yg kawin , anak anak kakak aku tu .... 

Lepas ni , tunggu lama lagi ler nak kenduri sbb yg bongsu lelaki baru lepas SPM ....