Jumaat, 16 Mei 2014

I'll try my best ....


Assalammualaikum ...

Apa yg kau buat ??? GPK 1 tanya .... Buat apa Na ... kenapa plk ??? 
Si Stephe tu , dari mula dia datang sini , tak habis2 dia memuji kau ... bagus sgt ker kau mengajar ???

Uikkssss... sbb itu ker ???? biasa lah kalau bangsa asing nie ... dia tau menghargai dan menilai sesuatu walaupun yang kita buat tu kecil dan tak bermakna pada orang lain ... 

Aku tau , selama nie keje2 aku mmg tak dipandang , jeling pun tidak ... tapi aku tak pernah mengharap apa yg aku buat utk kelas dan anak murid aku diberi pujian ... Siapalah nak pandang kelas 1 BARAKAH ... Kelas murid2 INTAN TERPILIH ..... Semasa pemilihan Guru Kelas , tak der yg tick kelas B ... Semua nak kelas M , T ... kelas murid2 cerdik .... tak perlah biar aku yg ambil !

Alhamdulillah , dengan program NATIVE SPEAKER ni , Stephe banyak membantu aku ... Mula2 program tu utk 2M tapi aku  mohon supaya ditukar kpd 1B ... GPK 1 tak bersetuju tapi aku bincang dgn stephe , aku bagi reason kenapa aku nak 1B bukan 2M  .... Bila stephe tgk kelas 1B , dia terus setuju ... aku happy sangat2 .. 

AKAN BERMULA LAH PROJEK AKU ....