Selasa, 20 Mei 2014

Hari dapat hadiah ....


Assalammualaikum .... 

Hari nie , kul 2.30 ... MAJLIS SAMBUTAN HARI GURU & PERSARAAN AIDIL KHAIRUZAN         ( KAK LONG ) . 

Fuhh penatnya ... majlis baru jer tamat . Penat kejar masa . Majlis mula kul 2.30 ... Sekolah tamat kul 1.35 ptg . 

Tak sempat nak mandi dan berwangi2 ... hantar sikembar balik dulu . Tunggu dia makan dan pergi ke kelas KAFA 2.45 ptg , pastu barulah boleh gi ke mjlis tu .... Hujan lebat plk tu !

Bkn aku sorang yg lambat , ramai ... semua nak uruskan anak dulu ! Ustazah Wany terpaksa bawa anak ke majlis . Dah tu , tak der orang nak jaga anak , tak kan ler nak tinggal sorang2 kat umah . Tak dibenarkan bawa anak ke majlis ... buat BODOH jer ... kalau kena kat aku , aku akan buat cam tu gak ... Pengurusan langsung tak memikir kebajikan anak anak pegawai ... 

Mula2 dapat ler doorgift beserta nombor , aku 127 ..... kemudian , ucapan dan makan2 ... sambil tu cabutan tukar2 hadiah  . Aku dapat tupperware dari kak the , hadiah aku plk Zana yg dapat .  PIBG pula beri  tupperware air . Kelab Guru beri PISAU .  KAK LONG pula beri  tuala .... pastu balik !!!!