Sabtu, 22 Februari 2014

Bukan nak membantu ...



Assalammualaikum .... 

                Baik nyer aku kali ni .. bagi salam dulu . Selalu main redah jer . Tak per kan , satu perubahan yang baik . Nak bercerita , lepas Afiq cedera , sepanjang minggu tu aku selalu balik lewat hingga pukul 6.00 petang . Kesian anak anak . SPS ler yang buat hal . Due date 14/2 .. server pulak lembab ... 
               13/2 tu , bawak Afiq semula ke Klinik untuk buka jahitan ... pas tu gi sekolah semula . Penat dan stress . Sekolah plk macam macam isu hangat . Bila ada GB , sekolah jadi haru biru . Ada GB , sekolah makin bermasalah . Buat kerja pun tak tenang ... GB banyak menggangu dari membantu ...