Jumaat, 1 November 2013

Amek Kaw ....


Yesss ... MB Pahang bagi cuti umum . Boleh lah balik kampong . Aku seronok sangat cuti ni bukan nye sebab nak gi Shah Alam jadi penyokong Tok Gajah .

Aku mohon cuti 4hb , nak ke KL jemput Lyna di LCCT . Dia balik ke Malaysia . Cuti ...
Aku isi borang cuti CRK ... Cuti aku banyak , tak pernah ambil CRK .. Selain daripada aku , ada 5 org lagi yg mohon CRK . Cuma 2 org jer diluluskan . Shahrul dan Aliza. Itu pun , Aliza terpaksa mendengar bebelan yg berbakul2 dari GB .  Kalau tak luluskan , cakap jer tak lulus , nie GB bagi tau diluluskan dgn hati yg berat dan membebel yg menyakitkan hati . Shahrul plk , lulus tanpa bebelan . Ermmmm ....

Aku dan 3 org lagi tak tau keputusan ... Borang yg dihantar pun tak jumpa di mana GB letak . Nak tau lulus atau tidak . GB plk hari nie tak datang . Bila Maria hubungi GB , borang ada pd dia . Tak diluluskan . Kalau nak jugak cuti , call dia , merayu ....

Ish 3x ... sampai gitu sekali , ada diskriminasi ... Ikut ko lah GB . Ada kami kisah ... Kuasa di tangan GB . Kami pun ada EGO jgk ... GB hari Isnin pun cuti gak ...

Satu kelegaan bila MB umum Isnin cuti ....   Amek kaw ...