Isnin, 30 September 2013

Baru nak check ...



Anak murid selalu kata aku nie garang . Sebenarnya aku nie penakut . Takut pergi hospital , takut jumpa doktor . Mungkin juga disebabkan aku ni takut penyakit .

Aku pergi hospital pun masa mengandung si kembar , bersalin kat hospital pun kerana si kembar . Bersalinkan Lyna , Kamal dan Salman kat rumah jer , berteman bidan kampung ...

Tadi aku beli benda ni pun sebab takut nak pergi klinik atau hospital . So , check sendiri ler ... Benda apa nie , tau tak ???? Nie lah alat untuk menguji gula dalam darah . Senang cakap , nak check ada kencing manis atau tak .....