Ahad, 8 Julai 2012

Boleh percaya ker ?

Hahaha .... hehehehe .... tengoklah , baru jer beli mesin jahit dah dapat tempahan buat baju . cantik tak jubah yg aku buat . Cantik kan !!!!!

Sebenarnya bukan aku yg buat jubah tu , Faizal beli kat GIANT utk wife dia . Panjang sangat katanya . Mintak tolong aku potong kan , tu yg sebenarnya .... setakat potong dan jahit lurus jer , leh lah aku terima .. tak berani lagi nak terima tempahan jahit baju . kena praktis semula !

Agak2 berapa bayaran yg aku nak kenakan , RM1 berbaloi tak ?