Sabtu, 12 Mei 2012

seperti dulu-dulu ....

Bila dah biasa hidup senang , diberi ujian sekejap jer dah mula mengeluh dan merasa teramat susah .. Belum lagi ujian yg berat2 ! Allah nak tarik kenikmatan tu bila2 masa jer ! Kena pandang orang yg di bawah , ada yg lagi susah .! Ya Allah , Ya Tuhanku . Aku bersyukur dgn nikmat yg Engkau berikan ....

Sejak tak der kete nie , terbatas pergerakanku . tapi masih boleh bergerak lagi . Mengharapkan pertolongan kawan2 tapi sampai bila nak menumpang kawan2 . Mereka pun ada masalah tersendiri .

Pagi pergi sekolah naik kete suami , waktu balik tumpang lah kawan2 yg sehala jalan ... Terima kasih pada Norina , Asman , Rossyati dan Zakaria . Selama nie org tumpang aku . Skrg aku plk tumpang org .

Sebelah petang , nak ke bandar cari barang atau hal2 lain , mengharapkan jasa baik suami hantar ... naik moto jer , macam dulu2 waktu tak der kete . Kena rasai semula kesusahan tu agar tidak leka dgn kemewahan dan kesenangan dunia .

Semua tu ada hikmah , aku semakin rapat dgn suami aku ....