Isnin, 7 Mei 2012

santai lah ko !!!!

Pagi2 dah sampai , konon kena ada kat Taman Gelora kul 7.00 pagi ... Puak2 baju biru ( Jab Pendidikan ) termasuk aku kelam kabut datang dgn arahan utk Senam Tari ( dlm surat ) . Aku nie yg tak tau cerita sebenar , ikut jer lah sbb dapat tau pun last minit ( sebelum balik sekolah ari Jumaat ) .


Rupa2nya ini benda pentingnya ... Kalau aku tau ,datang kul 10.00 pun tak per ...


Masing2 kelaparan , duk menunggu ... tah apa2 , ramai plk puak2 baju biru nie !


Sarapan nasi lemak percuma . Makanan semua percuma , boleh rasa kecuali gerai kraftangan dan Kopi Cappucino . Erm , tak puashati gak ... bila nak rasa makanan2 tertentu , " maaf yer , nie utk VVIP " . So , apa yg boleh rasa ... utk kita2 nie , yg biasa2 jer ! keropok lekor , kuih neram , air batu , sata , kuih putu .



Kalau hal2 gini , memanglah ramai .... membazir duit aku jer ! cakap jer makan free , dibayar oleh PM kita . Duit kita jugak weiiii !!!!!! Pastu , hujan lebat , ribut petir , amik kau !


Ada gak permainan tradisional , nak main cam ner , lecak ....