Sabtu, 18 Februari 2012

Terbaikkkk... !!!!! Boboboooooi !!!

Baca nota ...
Cuba buat ...

praktikkan , hahaha....


Ladap 1/2012 , bertempat di Padang SKKP . Di bawah pentadbiran KOKO . Mr Deave lah tu ..

Menjemput JU Bhgn Unit Uniform Peringkat Negeri . Di ketuai oleh En Nazri dan dibantu oleh 2 lagi rakan mereka . Aku tak ingat nama ...


Mereka nie melatih dan memberi tunjuk ajar cara yg betul ttg kawat kaki , membaca kompas dan berbagai2 jenis ikatan ... Bukannya kami nie tak tau , tetapi sebagai penambahbaikkan ilmu yg sedia ada , sekaligus mengajar mereka yg mmg benar2 tak tau tapi malu nak mengaku ... Akulah tu !


Nak tau ... selama 23 tahun aku jadi GURU dan 7 tahun aku mengajar di SKKP dah 3 kali aku bertukar unit uniform ...


1 tahun tanpa unit uniform , 2 tahun pengakap , 2 tahun PBSM dan tahun nie TKRS ... Lepas tu , dlm setahun 3 kali perjumpaan jer ... kelakar kan , sila ketawa , hahahaha ... Bila hujan turun setitik jer , terus KOKO waktu petang di BATAL kan ... tak sempat mendalami ilmu dlm unit tertentu , dah kena tukar unit lain ... Aku tak betul atau GPK KO yg tak betul ????


Aku tak pasti samada aku nie jadi rebutan unit lain atau aku mmg tak diperlukan ... SAH ! tahun dpn plk PUTERI ISLAM ....