Selasa, 22 November 2011

Kat mana nie ...






Alhamdulillah , dah lama berkeinginan utk datang ke sini . Padahal , setiap kali balik kampung aku akan melalui jalan ini .


Bila memasuki kawasan ini , Kamal bertanya ," Apa yang ada kat sini ?" Jawapan aku , " Ibu pun tak tau , jom lah kita tengok ."


Bayaran masuk utk dewasa RM12 , kanak-kanak 4 tahun -12 tahun RM8 . Sikembar pun kena bayar gak . Bayaran masuk utk ke Taman Binatang RM3 seorang .

Tak semua tempat kami lawat , hanya singgah sebentar jer sekadar ingin mengetahui .

Lagi pun tak rancang nak ke sini , terjah jer ..

Hanya 2 jam aje di sini memandangkan awan dah gelap ...


Harus segera pulang ke Kuantan .