Rabu, 6 Julai 2011

Sekadar lepas batuk di tangga ...


( GAMBAR ACARA SUKAN TAHUN 2010 )


Sia2 jer rasa datang pada 2/7 ( Sabtu ) , acara larian 1Malaysia . Sekolah lain mgkn lah rasa seronok . SKKP plk , acara yg dilakukan tak ubah seperti acara2 sukan dan merentas desa tahunan . Kalau tgk gmbr2 pun mmg org lain akan cakap , ini bukan larian 1Malaysia ...


Hahahaha .... esok amik gmbr kali ke 2 utk acara larian 1Malaysia kerana yg dulu tak langsung mencerminkan acara tersebut . Kebetulan esok raptai sukan , murid2 dikehendaki pakai nombor

sebab yg dulu tak der nombor ... GPKKo degil , tak nak dgr cakap ... Lepas tu , kelengtong murid2 , bagitau aktiviti panaskan badan , lari keliling taman perumahan , aku lah camerawomannya ... kena lakun semula !


Pernah dgr kan , pepatah dulu2 " KALAU JUMPA KELING DGN ULAR , BUNUH KELING DULU " ....