Khamis, 14 Julai 2011

Lama tak mengajar ...



Lama sungguh tak masuk kelas , 2 minggu .... kesibukan dalam melaksanakan program sekolah ...



Dari 4/7 hinggalah ke hari nie ... lama tu , anak murid pun mungkin dah lupa siapa nama cikgu dorang , almaklum lah aku nie mengajar kelas hujung2 ... Tahun 1 , kelas Intan terpilih ! Kesian kat dorg , tak dapat ilmu , sapa nak tanggung tu ..


Dari 4/7 hingga 8/7 sibuk utk persiapan hari sukan . Latihan dan raptai dibuat waktu pagi . 7.45 a.m - 10.45 a.m . Kelas aku semua waktu tu . Tak patut sungguh !!!!! .. Siapa lah kita utk tidak mematuhi arahan .


Lepas tu , persiapan utk Majlis Persaraan GPK HEM pada 14/7 , aduhhh ... begitu gak , latihan koir , persiapan tempat , raptai ... Aku di belakang tabir !!!


Dalam keadaan gini , ada hati2 yg terluka , sakit hati dan marah .... Kenapa yer ! Aku ???? Jgn simpan dlm hati . Dalam peringkat umur gini , kena kawal perasaan , nanti darah tinggi !!!!! Banyak kan Istighfar , maaf kan mereka ...