Selasa, 23 Februari 2010

apa pun alasannya ....

Balik dari sekolah , tak sempat duduk lagi ...
tiba2 jer abang aku bertanya ttg program aku masa cuti sekolah bulan 3 nti
( tau2 jer lah aku nie , suka sgt berjln ... )



" Kalau tak der apa2 , nak ajak balik kampung "




" Kampung mana ? "




" Meru lah ! "




" mimpi ke ? "




selalunya susah sgt nak balik kampung ...




" nak beli dan tukar tayar kete, kwn2 ckp tayar kat sana murah "




aduiii !!!!




tak kisahlah ....




yg penting abang aku nak balik tanpa dipaksa ....

6 ulasan:

  1. Ahai senangnyaaa yang pulang kampung, Selamat menikmati ASE1..!

    Pertengahan maret nanti akupun pulang ke kampung abang aku di Bandung.

    BalasPadam
  2. ini adalah goodnews :)

    selamat balik kampung :)

    BalasPadam
  3. Salam kak.Cuti sekolah bila ni nak balik kampung?aduh...bestnya cuti~~~~

    BalasPadam
  4. Muka abang ASE1 ni macam muka ustaz-ustaz gitu

    BalasPadam
  5. Salam...:)

    Seronokkan bila cuti2 di kampung!!
    mesti tak sabar dibuatnya..

    BalasPadam
  6. Ada can kita jumpa....baru tau ke...bgtau dia jln kapar banyak kedai murah, tapi rajin2 survey dulu

    BalasPadam