Rabu, 10 Februari 2010

aku tak terfikir dia akan buat begitu ...

Pagi2 lagi Yatie telah mengingatkan aku ttg tray muffin yg di tinggalkan oleh Salman petang semalam . Mmg aku menyuruh Salman membawa muffin ke sekolah ketika nak pergi latihan bolasepak . Aku kata " bawa muffin nie , bagi kwn2 makan ".
Ada 25 biji muffin ...

" Tak per ke Kak As saya beli muffin tu ,
RM2 utk 7 biji , ada extra 1 ....
Salman jual 3 biji RM1 ..

" Kenapa ??? Salman jual ker .. As tak suruh jual , As suruh bagi kwn2 dia ...

Yatie terdiam !!! Kak As tak tau ...

Erm , patutlah pagi tadi dia selamba jer , tak mintak pun duit belanja seperti biasa ..

Ish , aku tak pernah terfikir pun yg dia akan jual muffin2 tu .. Agaknya , selama nie muffin yg aku suruh dia bawa , dia jual kat kwn2 .. Cerdik betul !

















4 ulasan:

  1. salam...
    boleh jadi toke muffin la cam ni....tentu sedap tu...nengok pic pun dah terliur...

    BalasPadam
  2. Salam:):)
    Kreatif dan inovatif tuu..:):)
    Agaknya ada minat nak bisness tuuu..:):)

    BalasPadam
  3. leh jd businessman tu cikgu@kak As

    BalasPadam