Rabu, 17 Februari 2010

22 tahun yg ditinggalkan ...

14/2 , lepas bersarapan di rumah Manisah ..
bersiap2 nak ke rumah Maria plk ..
tu pun kalau tak sesat ...
kami main redah jer ..
berpandukan alamat yg dia sms kat aku ..

kat sini ada roadblock ...
lyna sempat snap ...
tapi tak lah plk dia snap pic abg polis tu ...
melalui Jambatan Raja Muda Nazrin

Sampai pun kat rumah Maria ...
tu pun entah berapa kali sesat n patah balik ...
sesat sampai ke sempadan larut ...
sbb dia kata masuk simpang lenggong ...
tak jumpa ...
simpang ke taiping ada lah ...
kalau dia kata masuk simpang Grik ...
awal2 lagi dah jumpa ...
tapi akhirnya ...

Maria n husband ...

Yatie n husband pun ada ...
datang sbb tau aku ada kat rumah Maria ..
kebetulan dia balik Perak ...
So mereka singgah ...
Mereka nie org Perak tapi duk Subang Jaya ..
aku tak pernah terjumpa ...
erm , erm , erm ....
diam tak diam ...
dah 22 tahun tak berjumpa ..
selepas tahun 87, keluar dari IPSI ...