Selasa, 12 Januari 2010

terluka berkali2 ...


Aku pernah ajak dia berbincang . Bila aku luahkan pendapat aku dia diam aje . tak de komen apa2 ... cuma dia bagi tau supaya uruskan sendiri ... rumah sendiri , pandai2 lah !

Bila aku berurusan dgn org lain utk utk cat keseluruhan rumah tu , dia kata aku keterlaluan , boros dan tak pandai meguruskan duit . Duit sebanyak tu boleh buat gi UMRAH ... Sebenarnya aku tak kisah pun psl harga yg ditetapkan tu kerana dia tak langsung nak menolong ...

Pagi2 lagi dia dah sakitkan hati aku . Bukannya nak berbincang dan tolong uruskan , malah kata2 yg menyakitkan hati kuar dari mulut dia ... Dia suruh tipon abg dia utk uruskan . Bila aku berbuat demikian , aku terasa hati lagi ... seolah2 bila nak harga murah , baru cari dia ...

2 org lelaki yg rapat dgn aku telah membuat aku sebak dan menitiskan airmata ...




1 ulasan:

  1. ass-salam
    Selalunya...hati kita lebih dalam terluka bila luka itu dilakukan orang yang paling kita sayang...
    memang pedih...tapi kita terpaksa pujuk diri sendiri...

    BalasPadam