Selasa, 1 Disember 2009

kamu dah kahwin ?

Dah masuk minggu ke 2 cuti persekolahan . Musim hujan , musim kenduri kahwin , ermmm .. Tak kira tua atau muda , bila dah bertemu jodoh , segerakanlah ... Ajal maut , jodoh pertemuan , semuanya ditentukan Allah . Kadangkala bagai nak ' rak ' bercinta tapi jodoh dgn org lain . Redhalah dgn apa yg telah ditentukan ...

Tengok jer lah pasangan nie , tak menyempat2 ... baru 12 tahun , muda sgt tapi nak kata apa . Kalau hati dah berkenan , dah sanggup pikul tanggungjawab , nikahkan jer dari buat perkara yg x baik , kan , kan ... ish , ish , ish ! Apa pulak , jgn salah faham , mereka nie pasangan pengantin olok2 . Murid2 tahun 6/2009 mengadakan Majlis Perpisahan Akhir Tahun . So , mereka buat majlis seperti ini . Siap dgn nasi minyak , khemah berbagai , macam pengantin betul2 ..

Dan kek nie aku yg buat tapi bkn utk pengantin olok2 tu . Khas untuk Lie ...
Siapa dia tu ?
................
!!!!!!!!!!!!
?????????
***********
?????????????????

Nie lah org nye , JAMALI MOKHTAR . Org yg aku kenal melalui YM dan tanpa aku sedari adalah teman lelaki sahabatku . Telah menikah dgn pilihan keluarga . Anyway , belum terlambat utk mengucapkan Selamat Pengantin Baru . Semoga berbahagia dan sejahtera hingga ke akhir hayat .