Jumaat, 23 Oktober 2009

retak beribu-ribu malah tak boleh diperbaiki

Nie lah keadaan cermin kete aku , terkena serpihan batu
semasa mamat tu mesin rumput kat sebelah umah aku semalam . aduss !!!!!
agaknya abang aku tgh dok memikir ,
mana nak cekau duit hujung2 bulan nie ...
gaji dah abis awal2 ari tu , erm ....
Anees plk memikir , kena catulah susu aku bulan nie ...
tak per bang , As ada kuasa magik ...
zam , zam ala kazammmm ...
taraaaa.....
kan dah cantik smule cermin tu , hehehe ....
Mamat tu kata , boleh claim dgn bos dia . Cuma org tak tau jer ...
Aku pun apa lagi , cepatlah contact syarikat tu ...
Alhamdulillah , walaupun retak seribu , tak boleh diperbaiki
tapi boleh diganti dgn yg baru ...
SERUPA TAPI TAK SAMA .....