Rabu, 21 Oktober 2009

Maaf kan saya teman & Salam Perkenalan buat Tuan Mohd Aiman ....

Maaf teman2 , dgn apa yg telah berlaku kami tetap akan buat repot juga . Bukan bertujuan nak menganiaya teman2 . Harap memahami situasi yg kami alami ...

GB tidak membenarkan suami aku melihat video tu walaupun dia ada hak . Konon nak menjaga emosi seseorg . GB delete video tu .. Ish , tak puas hati ... Takpe2 , aku sempat save !

" Mak bapak budak nie lah yg tak datang dlm perjumpaan tadi kan ? Mana umah dia ? "
" A'aah , kat belakang sekolah tu " spontan jer aku menjawab .

Aku tau , dia mencari budak tu utk megucapkan SALAM PERKENALAN .....