Selasa, 20 Oktober 2009

19 orang murid belasah Salman ... ( part 2 )

Pagi2 lagi GB dah call aku , hmmmmmm ... Aku bawa Salman utk x-ray . Alhamdulillah , tak de yg patah atau retak . Tapi doktor tu nasihatkan aku utk buat repot ....

Citer Salman dah tersebar , sapa yg sebarkan ... cepatnya tersebar ! " Effa tau dari mana nie ? Mak Ngah tak cite kat sapa2 pun ! " " Anak cikgu ABCDEF yg cerita , satu sekolah dgn Mak Ngah ." hmmmmmmmmm ....

Adik beradik dan mertua dtg melawat Salman . Yg kat KL pun bertalipon bertanya kabar .. Salman OK jer .. cuma sakit kat bhgn rusuk kiri dan tgn kiri x leh nak angkat ...

Masing2 menasihatkan aku supaya bt repot jer , aku serahkan pada suami aku buat keputusan samada nak buat repot atau tidak . Suami aku bukan CIKGU ....

Esok , perjumpaan dgn PPD dan ibu bapa 19 murid2 yg terlibat utk selesaikan masalah .
Dapat tau salah seorg murid yg membelasah Salman dah dibawa lari ke KL oleh parents .
Uiks !!!!!