Selasa, 11 Ogos 2009

Sahabat ...

Mengenali seseorang itu kadang kala membuat kita gembira

Mengenali seseorang itu kadang kala membuat kita tersenyum dan ketawa

Mengenali seseorang itu kadang kala membuat kita mengalir airmata

Sesungguhnya mengenali seseorang itu mampu memberi kita

sejuta rasa marah , sedih , kecewa , gembira , sayang dan rindu

tapi sedarilah kita

mengenali seseorang itu adalah satu anugerah

biarkan hadirnya hanya seketika

dan sekadar teman sementara

namun

bersyukurlah dengan kehadirannya

kerana barangkali melaluinya

kita mengerti erti PERSAHABATAN

4 ulasan:

  1. yup.. saya suka ayat2 entry nih..buat saya rindu pada sahabat2 saya

    BalasPadam
  2. bila kita sudah semakin sibuk dgn hal2 kerja dan keluatga...sahabat2 kita semakin jauh...mungkin sudah lupa...
    saya rindu zaman belajar dulu.

    BalasPadam
  3. Sahabat ko ni dah terima kiriman dari pahang, bebanyak terima kasih, bil tak de ke....

    BalasPadam
  4. Salam Ramadhan buatmu dan keluarga. Doakan aku boleh puasa macam orang lain juga ya.. maaf zahir batin

    BalasPadam