Ahad, 19 Julai 2009

Belum khatam lagi ...

Kali nie belajar buat Bahulu , nampak jer mudah ...
Kak Zaini , Eda , Aku , Norlela & Nor .
En Safri
En Safri , peserta lelaki tunggal . Lagi 5 tahun pencen .
Mempunyai impian seperti aku .
Nak berjaya kena cari dan tambah ilmu . Begitulah kata Puan Zaini ( bertudung biru ). Dia dah ada kedai makan dan kedai menjual kek dan bahulu . Tengok tu dah jadi bisnes woman yg berjaya pun masih nak belajar lagi .. Apatah lagi aku yg tak berilmu !

Eda dari Kemasik , Tganu . Jauh pun sanggup datang semata2 nak belajar buat bahulu . Bekerja sambil menguruskan kedai roti kepunyaannya sendiri .

Norlela dari keratong 1 . Dia lagi terer . Ada kilang sendiri . dah pun buat bisnes bahulu tapi masih nak belajar lagi . Katanya tak puashati dgn bahulu yg dihasilkan olehnya sekarang nie . Nak perbaiki kelemahan .

Nor dari Mentakab , dah ada 2 buah kedai kek . Nak belajar kerana nak pelbagaikan jualannya .

Cuma aku dgn En Safri jer x der bisnes lagi ...

Perasan tak ! Peserta2 kursus masakan semuanya sihat2 belaka kecuali aku . Kursus yg dulu pun gitu . Hahahaha ...