Ahad, 19 Julai 2009

Belum khatam lagi ...

Kali nie belajar buat Bahulu , nampak jer mudah ...
Kak Zaini , Eda , Aku , Norlela & Nor .
En Safri
En Safri , peserta lelaki tunggal . Lagi 5 tahun pencen .
Mempunyai impian seperti aku .
Nak berjaya kena cari dan tambah ilmu . Begitulah kata Puan Zaini ( bertudung biru ). Dia dah ada kedai makan dan kedai menjual kek dan bahulu . Tengok tu dah jadi bisnes woman yg berjaya pun masih nak belajar lagi .. Apatah lagi aku yg tak berilmu !

Eda dari Kemasik , Tganu . Jauh pun sanggup datang semata2 nak belajar buat bahulu . Bekerja sambil menguruskan kedai roti kepunyaannya sendiri .

Norlela dari keratong 1 . Dia lagi terer . Ada kilang sendiri . dah pun buat bisnes bahulu tapi masih nak belajar lagi . Katanya tak puashati dgn bahulu yg dihasilkan olehnya sekarang nie . Nak perbaiki kelemahan .

Nor dari Mentakab , dah ada 2 buah kedai kek . Nak belajar kerana nak pelbagaikan jualannya .

Cuma aku dgn En Safri jer x der bisnes lagi ...

Perasan tak ! Peserta2 kursus masakan semuanya sihat2 belaka kecuali aku . Kursus yg dulu pun gitu . Hahahaha ...



5 ulasan:

  1. Kuat semangat nak berbisnes...semangat begini perlu dipuji. Bilalah saya ni nak bersemangat macam wanita2 dalam entry ni....

    BalasPadam
  2. lari kencang kejar impian ASE1..!

    bolu dan cake itu sungguh terbitkan air liurku..

    BalasPadam
  3. RAJINNYA GI BELAJAR MASAK
    TAHNIAH ILMU TU MESTI DICARI SAMPAI MATI ITU NAMANYA IBADAH GAK KAN..
    SALAM PEKENALAN

    BalasPadam
  4. Salam kak..

    Wahh.. nmpak cantik n gebu je bahulu tu.. cecah dgn air teh.. sedap tu... favorite husband saya..

    Bangga ada wanita melayu yg bersemangat gigih spt ini.. teruskan usaha akak itu...

    BalasPadam