Rabu, 8 Julai 2009

Aku tak setia ...

Sejak MJ meninggal dunia , aku selalu sakit kepala . Tiap2 hari dia berada diingatan , nama dia menjadi sebutan . Tiap hari2 rasa nak marah . Nak mengamuk pun ada . Padahal aku nie bukan peminat dia . Aku mmg tak minat dia . lagu2 dia pun aku tak tau .. biarlah aku dikatakan kolot , aku tak kisah ...

Dah seminggu nie , gegendang telinga bagai nak pecah . Maghribku selalu tak khusyuk .. BEAT IT ! BEAT IT ... melawan ALLAHUAKBAR , ALLAHUAKBAR ! Sama kuat dgn laungan azan . Sehabis volume ...

Selama nie , tak pernah pun lagu2 MJ berkumandang klu betul lah dia nie peminat setia . Nak suruh suami tegur , bahaya sbb umh dia byk tanam bunga2an , bimbang duk lama kat umh tu.. Bila aku tegur , mntk tolong slow kan volume , dia kata aku busy body ...

Last2 , aku kata aku nie peminat setia MJ ... aku nak pinjam CD tu , sbb dah tak der jual kat kedai !